Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

"Σε ποιον έρωτα ζω", εκπληκτικό τραγούδι της Μόνικας (Χριστοδούλου) με ελληνικό στίχο


Η Μόνικα γράφει εκπληκτικά τραγούδια με αγγλικό στίχο
Έγραψε όμως και με ελληνικό στίχο. Το τραγούδησε μια φορά στην Επίδαυρο και δεν το έχει δημοσιεύσει πουθενά ούτε το κυκλοφόρησε σε CD.
Το βρήκα στο youtube κι επειδή είναι μοναδικό και εκπληκτικό σας τα δίνω με τους στίχους του.
Η απόδοση του βίντεο είναι σχετικά καλή δεδομένου ότι τραβήχτηκε ερασιτεχνικά και υπό τη γνωστή απαγόρευση στις συναυλίες. Πάντως η Μόνικα δεν ζήτησε να το κατεβάσει από το youtube αυτός που έκανε το upload, άρα έστω και έμμεσα το έχει επιτρέψει.

Απολαύστε το




Στίχοι:  
 Μόνικα Χριστοδούλου, Monika   
Μουσική:   
Μόνικα Χριστοδούλου, Monika

Αυτή η γη κι ο ουρανός

μου τάξανε δεκάδες καλοκαίρια.
Τους πίστεψα και γύρισα
τον κόσμο όλο ψάχνοντας για σένα.

Ο άνεμος, χρωματιστός
φυσούσε προς τα λόγια που μου είπες.
Στο μαύρο φως, το κρύο φως
της νύχτας που δε γνώρισες ποτέ σου.

Σε ποιον έρωτα ζω;
Σε ποιον έρωτα ζω;
Σε ποιον έρωτα ζω;

Γονάτισα και έκλαψα, 
τα χείλη μου στερήθηκαν το θάρρος.
Με ρώτησαν αν έσβησε
το πάθος που με έστελνε κοντά σου.

Δεν ήξερα, ταράχτηκα, 
μετάνιωσα σαν να ‘ταν όλα ψέμα.
Μα πείσμωσα κι απάντησα
πως όπου κι αν κοιτάξω βλέπω εσένα.

Σε ποιον έρωτα ζω;
Σε ποιον έρωτα ζω;
Σε ποιον έρωτα ζω;

Κι είναι η μοίρα μου, 
χορεύω και γλεντώ με το κρασί σου.
Χαμογέλα μου, έλα και μίλα μου
το πεπρωμένο, το ονειρ

ευχαριστούμε Μόνικα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: