Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Και πάλι Μόνικα και "Σε Ποιον Έρωτα Ζω;"

Τις προάλλες ανέβασα ένα βιντεάκι από το youtube με τη Μόνικα να τραγουδά από την Μικρή Επίδαυρο δικό της τραγούδι με ελληνικό στίχο, το "σε ποιον έρωτα ζω;"
Δεν θα επαναλάβω πόσο εκπληκτικό κομμάτι είναι (σχεδόν ισοδύναμο με το "away from my land") απλά θα δικαιολογήσω γιατί το ξαναβάζω. Πρόκειται για ένα άλλο βιντεάκι (πάντα παράνομο με την έννοια ότι απαγορεύουν στις συναυλίες να παίρνεις έστω και με κινητό τα τραγούδια) που είναι λίγο χειρότερο σε ήχο αλλά είναι ολόκληρο (από το άλλο λείπει η πρώτη στροφή) και επί πλέον δείχνει τη Μόνικα από πολύ καλύτερη οπτική γωνία και πολύ πιο κοντά. Δεν ξέρω γιατί, αλλά το εκπληκτικό τραγούδι (στίχοι μουσικοί) γίνεται ακόμα καλύτερο όταν βλέπεις αυτό το κορίτσι να το παίζει στο πιάνο. Απολαύστε την όσοι μπορείτε!



Στίχοι:  Μόνικα Χριστοδούλου, 
Μουσική: 
Μόνικα Χριστοδούλου, 

Αυτή η γη κι ο ουρανός
μου τάξανε δεκάδες καλοκαίρια.
Τους πίστεψα και γύρισα
τον κόσμο όλο ψάχνοντας για σένα.

Ο άνεμος, χρωματιστός
φυσούσε προς τα λόγια που μου είπες.
Στο μαύρο φως, το κρύο φως
της νύχτας που δε γνώρισες ποτέ σου.

Σε ποιον έρωτα ζω;
Σε ποιον έρωτα ζω;
Σε ποιον έρωτα ζω;

Γονάτισα και έκλαψα,
τα χείλη μου στερήθηκαν το θάρρος.
Με ρώτησαν αν έσβησε
το πάθος που με έστελνε κοντά σου.

Δεν ήξερα, ταράχτηκα,
μετάνιωσα σαν να ‘ταν όλα ψέμα.
Μα πείσμωσα κι απάντησα
πως όπου κι αν κοιτάξω βλέπω εσένα.

Σε ποιον έρωτα ζω;
Σε ποιον έρωτα ζω;
Σε ποιον έρωτα ζω;

Κι είναι η μοίρα μου,
χορεύω και γλεντώ με το κρασί σου.
Χαμογέλα μου, έλα και μίλα μου
το πεπρωμένο, το ονειρεμένο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: