Έχω καταγγείλει κατ' επανάληψη
την υπόθεση του Τραμ Πειραιά-Περάματος που προβλέπεται να ξεκινήσει σε μερικά
χρόνια. Η ορθή χάραξη για το "ελαφρύ μετρό" όπως αποκαλούν το τραμ
καταγράφτηκε και εμπεριέχεται στην εγκεκριμένη μελέτη του Δήμου (Κλουτσινιώτη),
ωστόσο από την Μετρο ΑΕ αποφασίστηκε (και την αποδέχτηκε πολύ κακώς και πολύ
βιαστικά η δημοτική αρχή) ότι θα είναι η παλιά χάραξη του τραμ που ένωνε
Πειραιά με Πέραμα.
Η χάραξη που προβλέπουν η Μετρο
ΑΕ και η δημοτική αρχή θα καταστρέψει το μοναδικό πράσινο που έχει το Κερατσίνι
στον αστικό του ιστό και θα αφήσει τη Δραπετσώνα και την Ανάπλαση έξω από την
διαδρομή του μοναδικού μέσου σταθερής τροχιάς της περιοχής. Είναι ένα τεράστιο
λάθος. Είναι ανέκδοτο να μιλά κανείς για μια αναπλασμένη τέως βιομηχανική ζώνη
και να την αφήνει χωρίς μέσο σταθερής τροχιάς.
Αντίθετα, η χάραξη που περιέχει η
μελέτη Κλουτσινιώτη προβλέπει να περνά η γραμμή από τον ΟΛΠ, την περιοχή
Ανάπλασης, τη Δραπετσώνα (25ης Μαρτίου), το Κερατσίνι (Ταμπούρια, Δημοκρατίας)
και να συνεχίζει μέχρι Σχιστό και Πέραμα. Αυτή είναι η κατάλληλη για την
περιοχή μας διαδρομή και από άγνοια ή λάθος υπολογισμό παραβλέφθηκε ως
τώρα.
Εντάξει, το λάθος έγινε ... δεν
πρέπει να διορθωθεί;
Ζήτησα από την Διοίκηση να κάνει
μια κίνηση διορθωτική, έστω να τοποθετηθεί ότι θα το κάνει στο μέλλον. Τίποτε!
Είδαν τα δημοσιεύματά μου οι
άλλες παρατάξεις (στο μπλογκ μου, στο Φέισμπουκ, σε άλλα μπλογκ κλπ), έκαναν
κάτι; Τίποτε!
Θα μείνει το θέμα έτσι στην καλή
διάθεση της νέας διοίκησης όποια κι αν θα είναι αυτή; Στο μεταξύ η Μετρό ΑΕ
μπορεί να προχωρά μελέτες και να δημιουργεί τετελεσμένα που θα τα βρούμε
αργότερα μπροστά μας. Μήπως πρέπει κάτι να κάνουμε άμεσα;
Ελπίζω πως οι υποψήφιοι δήμαρχοι
και οι κινήσεις τους θα δουν το θέμα και θα πάρουν θέση. Εγώ από την πλευρά μου το έθεσα ήδη και επίσημα στο δημοτικό συμβούλιο για μια ακόμη φορά και αναμένω τη σχετική συζήτηση που θα αναδείξει το θέμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου