Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

ΜΩΡΑΛΗΣ υπέρ των κινημάτων “ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ, ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ” και “ΧΩΡΙΣ ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ”!


Η κάθοδος του συνδυασμού Μώραλη συνοδεύτηκε με εξαγγελίες που αποθεώνουν την ιδιωτική πρωτοβουλία και που προτείνουν μεταξύ άλλων μείωση των φόρων των εφοπλιστών. Είναι φανερό πως τα συμφέροντα που κατέχουν την οικονομική εξουσία, στοχεύουν τώρα, άμεσα και χωρίς κανένα πρόσχημα πια, στην κατάκτηση και της πολιτικής εξουσίας των δήμων απ’ ευθείας από τους επιχειρηματίες. Και είναι επίσης προφανές ότι οφείλουν εν πολλοίς την έμπνευσή τους στα κινήματα των πολιτών που φάνηκαν τελευταία, μετά την κρίση. Δείτε ας πούμε πως αποτέλεσαν πηγές έμπνευσης για τους εφοπλιστές τα κινήματα “Χωρίς Μεσάζοντες” και “Δεν πληρώνω, δεν πληρώνω”
Σου λέει ο άλλος που είναι επιχειρηματίας και θέλει άδειες, θέλει ατέλειες, θέλει διευκολύνσεις, θέλει πληροφορίες, θέλει υπογραφές και σφραγίδες για να κάνει τις δουλειές του … “γιατί να σκίζομαι να βγάζω πολιτικούς και δημάρχους που να με εκπροσωπούν; δεν παίρνω απ’ ευθείας εγώ τη θέση των πολιτικών να γλιτώνω και τα περιττά έξοδα, τις μίζες;” Και με τη σκέψη αυτή δημιουργήθηκε το κίνημα ΧΩΡΙΣ ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ. Σου λέει ο άλλος “Μπορώ και μόνος μου, τι σοϊ επιχειρηματίας είμαι; θα κάνω τη δουλειά Χωρίς Μεσάζοντες”
Αλλά και το άλλο κίνημα τους ερέθισε τη φαντασία. Σου λέει ο άλλος, γιατί να πληρώνω φόρους και τέλη και χαρτόσημα και όλα εκείνα τα ποσά που στηρίζουν τις κοινωνικές δράσεις των δήμων, ας τα γλιτώσω και υπόσχομαι (….!) να καλύπτω εγώ τις ανάγκες των δημοτών. Θα τους πηγαίνω στα νοσοκομεία εγώ, θα καθαρίζω και τις πλατείες, θα διορθώνω και τα χαλασμένα παγκάκια, αλλά από φόρους και τέλη και άλλες τέτοιες αηδίες θα απαλλάξω τον εαυτό μου. Έτσι θα έχω και κίνητρο για να πάρω και κανέναν παραπάνω στη δουλειά και να χτυπήσω την ανεργία. “Δεν πληρώνω” λοιπόν, και το γράφω και στο πρόγραμμά μου ότι έτσι λένε οι μελέτες που έχω κάνει. “Δεν πληρώνω δεν πληρώνω” εσείς στα διόδια, “δεν πληρώνω, δεν πληρώνω” κι εγώ στα δημόσια ταμεία.

Η μάχη στον Πειραιά μπορεί να αποκτήσει μεγάλο ενδιαφέρον αν τελικά ο Μιχαλολιάκος βγει νοκ άουτ και χρειαστεί να γίνει ο Θοδωρής Δρίτσας κυματοθραύστης μιας πρωτόγνωρης εισβολής του κεφαλαίου χωρίς προσχήματα για την κατάκτηση της –δημοτικής έστω προς το παρόν- εξουσίας. Και το ενδιαφέρον αυτό θα είναι πανελλήνιο αν όχι και πανευρωπαϊκό!

Δεν υπάρχουν σχόλια: