Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ

... δεν έχω χρόνο μάτια μου, δεν έχω χρόνο ...



Από σήμερα αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση γι αυτό το μπλογκ, που ξεκίνησε με το όνομά μου (Τσιρίδης Γιώργος από otenet) το 2006 συνεχίστηκε από το 2007 ως το 2010 ως ΠΡΩΤΗ ΚΙΝΗΣΗ και Γ.Τσιρίδης - Πάμε γι άλλες πολιτείες (από blogspot μέσω otenet) μετακόμισε ως Γ.ΤΣΙΡΙΔΗΣ και πάλι (για 7 μήνες μέσα στο 2011) στο wordpress μέσω gmail και εμφανίστηκε με την τελευταία του βερσιόν (Γ.Τσιρίδης, νέο ιστολόγιο, από blogspot μέσω gmail) το 2011 ως τώρα. 8 χρόνια συμπληρώσαμε ...

Θα λείψω για διακοπές και δεν σκοπεύω να γράφω τόσο συχνά από εκεί (και πάντως όχι καθημερινά).
Μετά θα έρθει ο Αύγουστος. Θα αραιώσουμε ακόμα περισσότερο.
Και στο τέλος Αυγούστου, που παύω να είμαι και (τυπικά έστω) δημοτικός σύμβουλος θα πάψω και να γράφω.

Είναι μια σειρά από stop
  • Ήδη σταμάτησα να είμαι ενεργός καθηγητής, πήρα σύνταξη από τον Αύγουστο του 2013.
  • Κατόπιν σταμάτησα να είμαι ενεργός στην πολιτική, δεν έβαλα υποψηφιότητα τον Μάϊο του 2014.
  • Τώρα σταματάω την ενεργή δημοσιογραφία, κλείνω το μπλογκ μου τον Σεπτέμβριο του 2014.
Ξέρω πως δεν θα λείψω
  • Άπειροι καθηγητές και μαθηματικοί, τόσοι πολλοί που τους διώχνουν
  • Άπειροι πολιτικοί, επτακόσιοι ήταν υποψήφιοι στις τελευταίες δημοτικές εκλογές.
  • Άπειροι μπλογκερ, με διάφορα περίεργα ή μη ονόματα, εγώ χρησιμοποιούσα πάντα το ονοματεπώνυμό μου.
Τίποτε δεν εγκαταλείπω
  • ... και καθηγητής μαθηματικός συνεχίζω να είμαι
  • ... και με την πολιτική θα ασχολούμαι -όπως θέλω εγώ.
  • ... και θα συνεχίσω να αρθρογραφώ
Απλά δεν θα είμαι μέσα στα πόδια σας.
Αυτά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: