Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

Δεν ζούμε και στη χούντα βρε αδελφέ!



Εντάξει, δημοκρατία έχουμε, όχι χούντα, απλά ... θέλω να πω ότι δεν νιώθω και τόσο άνετα με αυτή τη δημοκρατία μας ...
Έχω την αίσθηση, μπορεί να κάνω και λάθος, ότι αν πω κάτι εναντίον της αστυνομίας θα με βάλουν στο μάτι, αν πω κάτι για τους δικαστές, θα κινδυνεύω από τον κάθε εισαγγελέα.
Λέει ο Σαμαράς ότι νιώθει περήφανος για την αστυνομία που έπιασε τον Μαζιώτη κι εγώ έχω τον φόβο ότι αν εκφράσω διαφορετική γνώμη θα είμαι στο στόχαστρο.
Λέει το Σ.τ.Ε. ότι οι ένστολοι είναι το κράτος κι όχι οι δάσκαλοι και οι γιατροί κι έχω την εντύπωση ότι καλύτερα θα είναι να μην εκφέρω γνώμη αν δεν είναι σύμφωνη με το Σ.τ.Ε.
Στην χούντα έζησα. Δεν λέω, υπήρχε τρομοκρατία. Κινδύνευες ανά πάσα στιγμή από τον χαφιέ της γειτονιάς σου. Δεν ένιωθες καλά, δεν ένιωθες ότι ζεις σε δημοκρατία, έστω αντιπροσωπευτική. Γιατί ρε γαμώτο νιώθω και πάλι κάτι παρόμοιο;
Δεν είμαστε σε χούντα βέβαια, αλλά ... κάτι χαλασμένο υπάρχει τριγύρω ... ίσως να είναι εντελώς προσωπικό το συναίσθημα, ίσως ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: