Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ

Χτες συζητήθηκε στο δημοτικό συμβούλιο το θέμα της Φόρμουλα 1 και μαζί του (πριν από αυτό) το θέμα της ΔΗΚΕΠΑ που έβαλαν και πάλι οι εργαζόμενοι της δημοτικής επιχείρησης.
Για τη φόρμουλα τα έχουμε πει, τα έχουμε γράψει, δεν έγινε και τίποτα συγκλονιστικά διαφορετικό εχτές. Εξ άλλου το θέμα συζητήθηκε "μεταξύ μας" καθώς οι 25 στους 30 είχαν αποχωρήσει και το συζητήσαμε όσοι μείναμε. 
Εντύπωση μου έκανε η τεράστια αλαζονεία και η απίστευτη ανευθυνότητα που επέδειξαν ο δήμαρχος και ο πρόεδρος της επιχείρησης αντιμετωπίζοντας την πρόταση για σταδιακή μετακίνηση του προσωπικού της επιχείρησης στον δήμο όπου χωρίς να ξέρουν οι ίδιοι ούτε τους νόμους ούτε τις σχετικές ενέργειες άλλων δήμων, καταδίκαζαν ως ανέφικτη την πρόταση σωτηρίας που τους έχω καταθέσει εδώ και πολλούς μήνες επειδή έτσι τους είπε προφορικά μια υπάλληλος του ΟΑΕΔ!! Αυτό έλεγαν και επέμεναν ότι η πρότασή μου είναι "κείμενο αρχών" και "αέρας κοπανιστός" όταν εγώ τους έχω δώσει και τo ακριβές νομικό πλαίσιο και τον δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουν. Μου ήταν αδύνατο να αντιληφθώ πως έπαιζαν το παιχνίδι της δημοσιότητας (πως να κερδίσουν τις εντυπώσεις από το ακροατήριο) ακόμα και σε θέματα που θα έπρεπε να τους απασχολούν σοβαρά και να τους προβληματίζουν. Κορόιδευαν την πρόταση πιασμένοι από μια γελοία λεπτομέρεια (αν οι δάσκαλοι είναι με μπλοκάκι ή από το ΙΚΑ) για να την λοιδορήσουν και να κερδίσουν εντυπώσεις χωρίς να τους νοιάζει ούτε το γεγονός ότι έτσι απέφευγαν την μόνη πρόταση που μπορεί και να τους σώσει στα μάτια των εργαζομένων, ούτε το γεγονός ότι αυτή η συμπεριφορά τους στα δικά μου μάτια αποκάλυπτε ένα είδος πολιτικής απατεωνιάς.Δηλαδή λέμε ότι ο αντίπαλος είναι αναξιόπιστος γιατί δεν ξέρει αν είναι με μπλοκάκια ή ΙΚΑ οι δάσκαλοι οπότε δεν τον ακούμε στα άλλα που λέει. Εγώ βέβαια έλεγα "μπλοκάκια" θέλοντας να ξεχωρίσω το είδος των εργαζομένων που εργάζονται σε συγκεκριμένα προγράμματα εξυπηρέτησης πολιτών (δάσκαλοι μουσικής, χορού, κολύμβησης κλπ.) που παλιά πληρώνονταν με μπλοκάκια και εδώ και 8-9 χρόνια περίπου μπήκαν όλοι υποχρεωτικά στο ΙΚΑ (μερικοί στη Δραπετσώνα είχαν και μπλοκάκι και ΙΚΑ) από τους άλλους που είναι αορίστου χρόνου ή με προγράμματα του ΟΑΕΔ ή προγράμματα ΑΜΕΑ αλλά ο δήμαρχος και ο πρόεδρος δεν νοιάζονταν για το τι εννοούσα αρκεί που μπορούσαν να κοροϊδέψουν το θέμα και να πετάξουν το μπαλάκι στην εξέδρα.
Απίστευτη ανευθυνότητα να επιζητούν την δυσφήμηση του άλλου μπροστά στο ακροατήριο για να φανούν αυτοί προσωρινά "κερδισμένοι". Κερδισμένοι σε τι; στο να καθυστερήσει λίγο το ξύλο που θα φάνε από τους εργαζόμενους; Μα, εγώ τους έκανα πρόταση για να γλιτώσουν από αυτό που τους περιμένει. Την προηγούμενη φορά τους επιτέθηκαν μέσα στο δημοτικό συμβούλιο, την επόμενη τι θα συμβεί; Ας ξαναδούν την πρόταση και ας σκύψουν καλύτερα στο πως θα την εφαρμόσουν κι ας αφήσουν τις εξυπνάδες και τα "άλλα λόγια να αγαπιόμαστε".

.

Δεν υπάρχουν σχόλια: