Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Μαγική νύχτα στην Ελευσίνα με τον Θανάση Παπακωνσταντίνου... το άτομο δεν παίζεται!


Σήμερα το βράδυ (δηλαδή χτες Δευτέρα βράδυ) στην Ελευσίνα, στον ωραίο χώρο του Ελαιουργείου, έζησα μια νύχτα μαγική, την καλύτερη συναυλία που έχω ζήσει, με τον απίστευτο Θανάση Παπακωνσταντίνου, την τρομερή μουσική ιδιοφυΐα του και την φανταστική ατμόσφαιρα που έκαναν οι οπαδοί-φοιτητές-ακροατές της πλατείας.

Ο άνθρωπος είναι απερίγραπτος, ποιητής, μελωδός, ενορχηστρωτής, ακόμα και τραγουδιστής, και μαζί του η μούσα του Ζαμάνη που την στεναχώρησε στην τελευταία σκηνή αλλά έφταιγε κι αυτή που είχε πιει αρκετά.

Μπορείτε να δείτε από το Youtube το τραγούδι Αποσπερίτης στη διεύθυνση:


Το βιντεάκι είναι από το Youtube και το τραγούδι "Αποσπερίτης" ελαφρύ και γλυκό ώστε να απαλύνει τις έντονες μνήμες από την φανταστική χτεσινοβραδινή συναυλία. Δίνω τους στίχους και μια διεύθυνση για να το ακούσετε από το Youtube μια και απέτυχα να το φορτώσω εδώ

Η μέρα φεύγει ποιος την κλέβει / ήξερα μα ξέχασα
όσοι δουλέψαν κι όσοι παιδέψαν /
τα λερωμένα πέταξαν
Κι εσύ αποσπερίτη μου / του δειλινού ταιριάζεις
άδολα είναι τα μάτια σου / και μην τα κατεβάζεις
Οι πολιτείες πάντα χορεύουν / σε ρυθμό κιρκαδιανό
τα φώτα ανάβουν να προλάβουν / της νύχτας το μετέωρο
Κι εσύ αποσπερίτη μου / του δειλινού ταιριάζεις
άδολα είναι τα μάτια σου /
και μην τα κατεβάζεις
Τα βήματά μας άθελά μας / είναι δώρα ακριβά
γι' αυτούς που μένουν και περιμένουν / το σούρουπο μιαν αγκαλιά
Κι εσύ αποσπερίτη μου / του δειλινού ταιριάζεις
άδολα είναι τα μάτια σου / και μην τα κατεβάζεις
Μες στο σκοτάδι θα 'ρθουν πάλι / μακρινές μαρμαρυγές
να ψιθυρίσουν να θυμίσουν / τρεις απανωτές φορές


Εκτός από το παραπάνω θα ξαναβάλω ένα βιντεάκι που είχα φτιάξει εγώ με τραγούδι του Παπακωνσταντίνου, που μου αρέσει και πολύ, το "όταν χαράζει" που το τραγουδάει μάλιστα ο ΑΓΓΈΛΑΚΑΣ με την έξοχη φωνή του




Δεν υπάρχουν σχόλια: