Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Την άλλη Παρασκευή θα συνεδριάσει η Συντονιστική Επιτροπή που θα συγκροτήσει την Επιτροπή Ανάπλασης!

Τελικά η συνάντηση της Συντονιστική Επιτροπή για την Ανάπλαση που ήταν να γίνει σήμερα στις 8μμ για να συζητήσει ξανά τα ζητήματα της συγκρότησης της Επιτροπής αναβάλλεται για την άλλη Παρασκευή.
Όπως μου είπαν από την διοίκηση οι μέρες της επόμενης εβδομάδας είναι κλεισμένες και επί πλέον θέλουν να είναι προετοιμασμένοι καλά!
Έχω διάφορα σοβαρά (αλλά όχι κορυφαία) θέματα για συζήτηση. Μεταξύ άλλων:
-Κυκλοφοριακό: Οι δρόμοι, ειδικά του Κερατσινίου, θέλουν οδικές ρυθμίσεις, η κατάσταση είναι κάκιστη. Μου είπαν ότι γίνεται μελέτη αλλά δεν είναι ειδική κυκλοφοριακή. Τόσες μελέτες δίνονται γιατί όχι και μια προς αυτή την κατεύθυνση;
-Βιβλιοθήκη Δραπετσώνας: τι θα γίνει με το νέο κτήριο;
-Δημοτική Αστυνομία: Το κενό που αφήνει η μη παρουσία των περιπολικών του "εκατό" για φασαρίες από μαγαζιά κλπ. δεν καλύπτεται από τη δημοτική αστυνομία. Ποιες σκέψεις έχει επ' αυτού η διοίκηση; 
-Το αναψυκτήριο "του Γρηγόρη" στον Γκρεμό: Πως θα ξεμπλοκάρει; Γιατί δεν δημοπρατούνται αυτό και το Πέτρινο και το αναψυκτήριο στο Καστράκι;
-Θεμιστόκλειο: Έφυγε έγγραφο για το ΚΑΣ που να ζητάει από την αρχαιολογική υπηρεσία να έρθει για να το χαρακτηρίσει αρχαιολογικό χώρο; (ταυτόχρονα έχω ζητήσει να αναφέρεται το έγγραφο και στην ΑΓΕΤ και τα ΕΛΠΕ). Θα γίνει η μελέτη για το έργο που έχω ζητήσει;