Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΙ ΟΜΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ: Κάποιοι (φίλοι μου μεταξύ άλλων) πιστεύουν ειλικρινά ότι η σημερινή κυβέρνηση προσπαθεί να βγάλει τη χώρα από την κρίση!


Θα σας μεταφέρω δυο σχόλια που μου έκαναν (με e-mail βέβαια) σε μια από τις τελευταίες μου αναρτήσεις με τίτλο "ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΕΛΛΗΝΕΣ" όπου κατέληγα ότι "η νύχτα θα είναι μακρινή και θεοσκότεινη"
Αυτοί που μου τα έγραψαν είναι φίλοι μου. Ο ένας με βλέπει "σε κατάθλιψη" και ο άλλος θεωρεί τη στάση μου "άθλια"

Από Χ.

Γιώργο αν και μαθηματικός δεν έχεις ορθολογική αλλά συναισθηματική σκέψη. Είσαι και σε περίοδο κατάθλιψης και την ατμόσφαιρα την περνάς σε όλους.
Βέβαια οφείλεις να παραδεχθείς τις ασυναρτησίες του πολιτικού μηχανισμού που υποστηρίζεις "για κατάργηση του μνημονίου με ένα νόμο" που θα οδηγηθεί η χώρα.
Γιατί φαντάζομαι ότι και τον μισθό σου ακόμη παίρνεις και αυτοκίνητο διαθέτεις .
Τώρα πρέπει όλοι να καταλάβουμε ότι όποιος ζει πέρα από τις δυνάμεις του είναι ανόητος.Καλό το συναίσθημα αλλά δεν φθάνει για να μας θρέψει.θα μας θρέψει η ικανότητα παραγωγής αγαθών και οι άνθρωποι ικανοί να τα παράγουν.Τα υπόλοιπα είναι λόγια που δεν χορταίνουν στομάχια....

Από Μ.
Μην με κάνεις να γελάσω άλλο!!!!!!
Δεν καταλαβαίνεις ότι πνέεις τα λοίσθια...
Στο έχω ξαναπεί: Πρόσεξε την υστεροφημία σου...
Θα γίνεις γραφικός και θα γελάνε όλοι μαζί σου!!! Ήδη αρκετοί άρχισαν να γελάνε...
Η μόνη δικαιολογία που μπορεί να έχεις είναι η ημερομηνία γέννησης...!!
Γέρασες απότομα ρε Γιώργο... Αλλιώς δε μπορώ να εξηγήσω αυτή την άθλια στάση σου!!!

Γιατί τα γράφω αυτά; 
Γιατί δεν είναι τελικά ΚΟΙΝΟΣ ΤΟΠΟΣ ότι αυτά που περνάμε δεν τα αξίζαμε.
Και ότι όσο προφανή κι αν φαίνονται μερικά πράγματα, υπάρχουν άνθρωποι που πάντα μπορεί να τα βλέπουν αλλιώς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: