Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

ΕΛΑΦΡΥ ΜΕΤΡΟ (ήτοι: ΤΡΑΜ) ΣΤΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ! ... Η ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΝ ΟΡΙΖΟΝΤΑ ...


Ο δήμαρχος Κερατσινίου Λουκάς Τζανής φρόντισε για γραμμή τραμ μελλοντικά στο Κερατσίνι!


Τη Δραπετσώνα έτσι κι αλλιώς για τα μπάζα την έχουνε!


Στη συνάντηση του δημάρχου Λουκά Τζανή με τον κύριο Τσίτουρα, διευθύνοντα σύμβουλο της Αττικό Μετρό ΑΕ ξεκαθαρίστηκαν κάποια πράγματα:

Είπαν ότι στα σχέδια της Αττικό Μετρό εντάσσεται η επέκταση του τραμ του Πειραιά μέχρι το Ικόνιο ώστε μελλοντικά να φτάσει και στο Πέραμα. Θετικό αυτό γιατί έτσι θα συνδεθεί και η ευρύτερη περιοχή μας με τα μέσα σταθερής τροχιάς.

Είπαν ακόμη ότι θα γίνουν κάποια σχέδια αλλά χρειάζεται να βρεθεί χρηματοδότηση, που θα πει "καλά κρασιά". Τέλος πάντων, όσο αρνητικό κι αν είναι το ότι δεν έχει βρεθεί ακόμη χρηματοδότηση, είναι γεγονός ότι μπορούμε πλέον να το συζητάμε και να θέτουμε το αίτημα αρμοδίως.

Έδειξαν, τέλος, και τη διαδρομή. Κι εκεί αποδείχτηκε ότι ο δήμαρχος Κερατσινίου καλά τα κατάφερε και σχεδίασε μια διαδρομή που εξυπηρετεί το Κερατσίνι αλλά η Δραπετσώνα (που προφανώς δεν έχει δήμαρχο) έμεινε ΕΝΤΕΛΩΣ έξω από αυτόν τον σχεδιασμό!!!

Το τραμ θα ακολουθεί την πορεία Ικόνιο, Λαμπράκη, Δημοκρατίας, Αγ. Γεώργιος, Ταμπούρια, στάση Παναγιωτάκου, Αγ. Δημήτριος, Αγ. Διονύσιος, Ηλεκτρικός –Πειραιάς
Έτσι όμως, όχι μόνο απλά μένει έξω η Δραπετσώνα αλλά:

Αγνοείται η ΜΟΝΗ μελέτη που ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ και που είναι ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ από το δημοτικό συμβούλιο και την υπηρεσία του δήμου (μελέτη Κλουτσινιώτη) που έχει χάραξη για το τραμ που εξυπηρετεί και το λιμάνι και τη Δραπετσώνα και το Κερατσίνι και μπορεί να φτάσει στο Πέραμα.
Είναι η διαδρομή που από τα Ταμπούρια δεν πάει σε Άγιο Δημήτριο και Άγιο Διονύσιο αλλά κατεβαίνει την 25ης Μαρτίου στη Δραπετσώνα, περνάει από το λιμάνι και φτάνει και πάλι στον Άγιο Διονύσιο και τον Πειραιά.

Επί πλέον, αυτή η χάραξη δεν είναι απλά η μόνη χάραξη που ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ μέχρι σήμερα αλλά είναι και εμφανώς πιο "φτηνή" σε κόστος και πιο εύκολη σε κατασκευή γιατί είναι ΕΠΙΓΕΙΑ (ενώ η άλλη θέλει υπογειοποίηση ή απαλλοτριώσεις) και πιο αποτελεσματική γιατί συνδέει τις αστικές περιοχές όχι μόνο με το μετρό αλλά και με το λιμάνι και την περιοχή της ανάπλασης.

Ειδικά η παράκαμψη της περιοχής ανάπλασης ισοδυναμεί με έγκλημα. Είτε ως πόλο ανάπτυξης δει κανείς την πρώην βιομηχανική ζώνη, είτε ως κέντρο πολιτισμού και αναψυχής, καταλαβαίνει ότι ο αποκλεισμός της από τα μέσα σταθερής τροχιάς είναι ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΟ ΕΓΚΛΗΜΑ κατά των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής του δυτικού Πειραιά!


Ελπίζω να αντιληφθεί το λάθος σύντομα ο δήμαρχος Κερατσινίου και να ξαναγίνει δήμαρχος Κερατσινίου-Δραπετσώνας τοποθετώντας το ζήτημα στις σωστές του διαστάσεις με όφελος όχι μόνο για τους δημότες αλλά και για τον ευρύτερο Πειραιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: